KÖLDÖKZSINÓR: A PANNON VÁROSOK SZÖVETSÉGÉHEZ TARTOZÓ VÁROSOK SIKERÉNEK ÉS MEGTARTÓ EREJÉNEK KULCSTÉNYEZŐI (ISBN: 9786155742033)

KÖLDÖKZSINÓR: A PANNON VÁROSOK SZÖVETSÉGÉHEZ TARTOZÓ VÁROSOK SIKERÉNEK ÉS MEGTARTÓ EREJÉNEK KULCSTÉNYEZŐI (ISBN: 9786155742033)

KÖLDÖKZSINÓR: A PANNON VÁROSOK SZÖVETSÉGÉHEZ TARTOZÓ VÁROSOK SIKERÉNEK ÉS MEGTARTÓ EREJÉNEK KULCSTÉNYEZŐI (ISBN: 9786155742033)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

KÖLDÖKZSINÓR: A PANNON VÁROSOK SZÖVETSÉGÉHEZ TARTOZÓ VÁROSOK SIKERÉNEK ÉS MEGTARTÓ EREJÉNEK KULCSTÉNYEZŐI

2 160 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
Termékleírás
Címkék Gazdaság

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

iASK - KRAFT könyvek Szerzők: Berkesné Rodek Nóra; Birkner Zoltán; Ernszt Ildikó Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete, 2018

A kötet szerzői a városok sikerének kérdéskörét járják körbe, majd bizonyos elemeket a hasonló méretű településeken érzékelhető jelentőségük miatt részletesen megvizsgálnak - így a városok közötti együttműködések, az identitás és a fiatalok városban tartásának kérdéseit. A kötet adatai: Kötés: puhakötés Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 198 oldal Tartalomjegyzék: Köszönetnyilvánítás 1. Bevezetés 2. A siker különböző felfogásai 2.1. A városok sikerének titka külföldi szerzők szerint 2.2. A városok sikerreceptje magyar szerzők szerint 2.3. Sikertényezők a PVSZ tagjai szerint 2.4. A PVSZ-hez tartozó települések értékelése a siker szempontjából 2.5. Jó példák a siker különféle útjaira 3. Az együttműködés mint sikerfaktor vizsgálata a PVSZ-hez tartozó települések körében 3.1. A városok más városokkal való kapcsolatrendszere – „leltár 3.2. További tervek a városok közötti együttműködésekre 3.3. Sikerfaktorok „számokban 3.4. Az együttműködés sikeres területei 3.5. Előnyök és hátrányok, esetleges hátráltató tényezők 3.6. A legsikeresebb együttműködés tanulságai 3.7. Tanulságok a városok együttműködésekről vallott felfogásaiból 4. Települési-térségi identitás 4.1. Az identitás koncepciói 4.1. 1 A területi identitás értelmezése 4.1. 2. Az identitás mint a márkaépítés alapja 4.2. A települések CI-jének (Corporate Identity) kiindulópontja 4.3. A települési identitás elemei 4.4. Hazai és nemzetközi példák 4.4. 1. Manchester 4.4. 2. Cserehát 4.5. Az elméleti rész és az esettanulmányok összefoglalása 4.6. Empirikus kutatások a PVSZ tagvárosaiban 4.6. 1. A PVSZ-hez tartozó városok identitása 4.6. 2. A PVSZ-hez tartozó városok identitásának összefoglalása 4.6. 3. PVSZ – Az elmúlt három év fejlesztései és annak értékelése 4.6. 4. PVSZ – Az elmúlt három év fejlesztéseinek összefoglalása 5. A jövőt megtestesítő generáció megtartása vagy visszavonzása a településekre 5.1. A városok fenntartható fejlődése 5.2. Generációs különbségek 5.3. Empirikus kutatás a Pannon Városok Szövetségéhez tartozó városokban: mi tartja helyben a fiatalokat? 5.4. Ifúsági projektek a helyi közösség fejlesztésére Európában 5.5. Jó példák a +atalok megtartására Magyarországon 5.6. A nagykanizsai projekt tervének bemutatása – „A Bázis 5.7. „Változtass! . 6. A siker arca: a "recept" MELLÉKLET: A strukturált interjúk alanyai Irodalomjegyzék Internetes források
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.