Arculat és identitás 2. - Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel (ISBN: 9786150070032)

Arculat és identitás 2. - Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel (ISBN: 9786150070032)

10 625 Ft-tól 2 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

BARÁK PÉTER: ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. - VEZETŐ MAGYAR MÁRKÁK TRADICIONÁLIS MÚLTTAL ÉS INNOVATÍ

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
10 625 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

Arculat és identitás 2. - Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel

11 875 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Barák Péter
Címkék Gazdaság

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!



A könyv tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkát mutat be a fordulatokban bővelkedő alapítástól a kezdeti nehézségeken át a napjainkban jelentkező kihívásokig. A könyvben szereplő márkák: Gerbeaud, Gödöllői Királyi Kastély, Gundel, Helia-D, Herend, Pöttyös, Richter Gedeon, Soproni, Szamos, Törley, Tungsram és az Unicum. A kötet arra az egy kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. Az ismertetett márkák alapítói koruk kimagasló innovátorai voltak, azon idők ?startupperei?. Lelkesedésük, hitük, termékük iránti töretlen bizalmuk a mai napig él azokban az örökségüket tisztelőkben, akik a hagyományok ápolása mellett építik tovább ezeket a márkákat. A könyvben bemutatott, az egész ország, sőt a határainkon túl is nagy ismertségnek örvendő magyar márkákat példaértékűek: nagy felfedezők és fejlesztők, akik mindig újításokkal kísérleteznek, és igyekeznek folyamatosan megújulni úgy, hogy ? az alapértékeiket sosem tévesztve szem elől ? újat és jobbat adjanak a márkakövetőik számára. A hiánypótló Arculat és identitás első kötete kimagasló sikereket ért el, több felsőoktatási intézmény, főiskola és egyetem ajánlott vagy kötelező olvasmánnyá választotta. Hazánk legrégebbi és legnívósabb könyvmegmérettetése, a Szép Magyar Könyv Verseny díjazottja lett, megjelenésekor az egyetlen, arculattal foglalkozó szakkönyv volt Magyarországon. Az új könyvet leendő és gyakorló márkaépítőknek ajánljuk azért, hogy a kötetben bemutatott vezető, tradicionális magyar márkák múltjának és jelenének megismerését követően, a jövőben ők maguk is sikeres magyar márkákat építhessenek.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.