ALTERNATÍV (? ) MÉDIA (ISBN: 9789633121948)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

ALTERNATÍV (? ) MÉDIA

3 825 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu
 

Alternatív (? ) média - A közösségi média jogi szabályozásának vetületei

4 275 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író GOSZTONYI GERGELY
Címkék Gazdaság, Tudomány

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A közösségi média jogi szabályozásának vetületei Szerző: Gosztonyi Gergely ELTE Eötvös Kiadó Kft. , 2014

Az alternatív média a maga esetlegességével, széttöredezettségével, sokszínűségével hozzájárul ahhoz, hogy a társadalom a valódi információk teljes arzenálját birtokba vehesse. Bemutatja, hogy nem csak a tanult profik képesek részt venni a tartalom előállításában. A karót nyelt közszolgálati média merevsége és hamis magabiztossága, és a jópofa kereskedelmi média harsánysága és felületessége mellett a közösségi média (community media) mer emberi lenni. Be meri mutatni a társadalom gyenge pontjait. Mer hangot adni a hangtalanoknak. Mer bátor lenni, mer vállalkozó lenni, mer eltérni a fősodortól. Mer alternatívát kínálni egy olyan világban, ahol mindenki a biztonságra vágyik. Mer szabad, független, kritikus hang lenni. A triális médiarendszer szépsége ugyanis nem csupán az alternatív média meglétében, az alternatív nyilvánosság jelenlétében és a kommunikációs eszközök ?társadalmasításában? lelhető fel. A háromosztatúság a sokszínűséget, a pluralizmust szolgálja. Sem a pénzalapú, kapitalista jellegű kereskedelmi média, sem pedig a hatalomalapú, állami jellegű közszolgálati média nem akar vagy nem képes a társadalom minden problémájával foglalkozni, azokra reflektálni. Atomizált világunkban atomizált társadalmi csoportok követelnek egyre nagyobb figyelmet, amit csak egy rájuk rezonálni képes, egyéniségüket, egyediségüket megragadó médiatípus képes megadni. A plurális, virágzó, demokratikus médiarendszer a három különféle médiatípus teljes jogi elismertségét igényli, amelyben az állam a közszolgálati médiát mindig, a kereskedelmit (szinte) soha, az alternatív, közösségi médiát pedig valahol a kettő között támogatja állami (akár pénzügyi, akár egyéb) forrásokkal.

A kötet adatai:
Kötés: keménytáblás
Megjelenés éve: 2014
Terjedelem: 262 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.