A szolgáltatásmarketing alapkönyve (2009)

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (2009)

4 151 Ft-tól 8 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

5 175 Ft
+ 1 890 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
book24.hu
 

Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Ország Boltja 2023 Népszerűségi díj I. helyezett
4 600 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
jokonyvek.hu
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (1043057)

4 485 Ft
+ 2 490 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
bookfriends.hu

További ajánlataink

 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve (BK139426)

4 151 Ft
+ 1 290 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
balena.hu
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

4 151 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
sweetmemory.hu
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

4 888 Ft
Raktáron
irány a bolt »
kreativjatek.hu
 

Veres Zoltán - A Szolgáltatásmarketing Alapkönyve

5 070 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
numero7.com
 

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

5 462 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Veres Zoltán
Címkék Gazdaság
Oldalszám 578
Súly 960

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében. Domonkos András vezérigazgató, Lombard Lízing Zrt. „A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nemcsak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány. " Éppen tíz éve, hogy Veres Zoltán könyvének első kiadását ezekkel a gondolatokkal ajánlottam az olvasók figyelmébe. A megújult kötetről ugyanazt tudom mondani, sőt, a bővített és átdolgozott kiadás már a bachelor- és masterképzések kurzusaira is külön fejezeteket tartalmaz friss esetekkel és trendkövető fogalomhasználattal. Egyszóval: alapkönyv. Dr. Rekettye Gábor tanszékvezető egyetemi tanár. Pécsi Tudományegyetem
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.