A kiskereskedelem új kihívói (2012)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

A kiskereskedelem új kihívói - Bevásárlóközpontok Budapesttől Prágáig

3 591 Ft
+ 1 890 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
book24.hu
 

A kiskereskedelem új kihívói - Bevásárlóközpontok Budapesttől Prágáig (1043176)

2 993 Ft
+ 2 490 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
bookfriends.hu
 

A kiskereskedelem új kihívói

3 990 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
argentumshop.hu

További ajánlataink

 

A kiskereskedelem új kihívói

3 090 Ft
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
 

A kiskereskedelem új kihívói

3 392 Ft
Raktáron
irány a bolt »
kreativjatek.hu
 

A kiskereskedelem új kihívói a bevásárlóközpontok

3 790 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író Hoffmann Istvánné Sikos T. Tamás, Sikos T. Tamás Hoffmann Istvánné
Címkék Gazdaság
Nyelv magyar
Súly 380

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A kiskereskedelem új kihívói

A fogyasztás új katedrálisai már csak méretüknél fogva is - nagyobb hatással vannak a városok térszerkezetére, mint a korábban fejlődésnek indult áruházak. Európában ez a folyamat a bevásárlóközpontok kialakulása - mintegy 30 év késéssel indult meg. Napjainkra azonban a bevásárlóközpontok már nemcsak a hagyományos kiskereskedelmi zónák térszerkezetére vannak hatással, de sok esetben az áruházak fennmaradását is veszélyeztetik. Ahhoz, hogy a bevásárlóközpontok mellett a hagyományos kisüzletek és áruházak fennmaradjanak, azoknak új üzleti profilt kell kialakítaniuk. Meg kell találniuk azt a piaci rést, amelyben még versenyképesek maradnak a nagyok árnyékában. Könyvünkben Budapest, Pozsony, Bécs és Prága bevásárlóközpontjait és az egyes városok fogyasztói magatartásának alakulását, sajátosságait vizsgáljuk. Kutatási eredményeink arra is utalnak, hogy a környező országok állampolgárai a bevásárlóközpontok és a hipermarketek nyújtotta újszerű vásárlási lehetőségekkel szemben hasonló attitűdöket alakítottak ki. A koncentrált kínálatot nyújtó nagy alapterületű kereskedelmi létesítményeknek még hosszú ideig nem jelent tényleges versenytársat a direkt és on-line beszerzés lehetősége. Sokkal inkább kell azzal számolni, hogy a bevásárlóközpontokba tömörült eladóknak is márkakínálatot kell nyújtaniuk, mert a fogyasztói kereslet egyre határozottabb új trendje a márkapreferencia irányába mozdult el.
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.