A fogyasztóra hangolva (2010)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

A fogyasztóra hangolva

1 670 Ft
+ 1 350 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
oxfordcorner.hu
 

A fogyasztóra hangolva

900 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
akademiai.hu
 

A FOGYASZTÓRA HANGOLVA

2 425 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
ronniszakkonyv.hu

További ajánlataink

 

A FOGYASZTÓRA HANGOLVA

1 425 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író LARRY HOCHMAN
Címkék Gazdaság
Súly 380

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A kapcsolati hálózatok átalakulása Szerző: Larry Hochman Akadémiai Kiadó, 2010

A fogyasztók dühösek, nagyon dühösek! A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak. Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban. Larry Hochman könyve inspiráló erejű olvasmány: biztosra vehető, hogy a következő években az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni Magyarországon is.

A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte „Az év európai üzleti előadója címet is. Világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetéstudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt.

A kötet adatai:
Kötés: kartonált, ragasztókötött
Formátum: A/5
Megjelenés éve: 2010
Terjedelem: 142 oldal
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.