A befolyásolás formái a médiában (ISBN: 9789635340309)

A befolyásolás formái a médiában (ISBN: 9789635340309)

1 590 Ft-tól 3 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

A befolyásolás formái a médiában

1 590 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
konyvkalauz.hu
 

- A Befolyásolás Formái A Médiában

1 600 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
numero7.com
 

A befolyásolás formái a médiában

1 880 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
lira.hu
Termékleírás
Író H. Varga Gyula szerk
Nyelv magyar

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Káin óta tudjuk, hogy mi lakozik az emberben - és mire képes mai korunkban a rafinált és kevésbé rafinált technikák s információk szaporodásában, burjánzásában. Kiemelten fontos hát a kötet tematikája: a befolyásolás, a befolyásolhatóság veszélye és sokszínűsége, a sokszínűség szinte követhetetlen tobzódása, pozitív és negatív értelemben egyaránt. Tizenegy szerző tizenkét írását tartalmazza a kötet. Tizenegy értelmiségi tudományos szemmel, alkotói nyitottsággal, empátiával rámutat valamire, aminek elkerülhetetlenül részesei vagyunk egy brutális valósággal egy brutális valóságban, s amely a mindennapok meghatározójává vált, lett, tették. Nyelvész, irodalmár, tanár, kommunikációs szakember, újságíró-rádiós vizsgálja a média meghatározó, alakító és szinte elkerülhetetlen szerepét, ahogy az alcím is rögzíti: a szándéktól a hatásig. Hogy ne lehessünk tudatlanok az információk és közlések jól szervezett és persze spontán zuhatagában; hogy miképpen próbálnak minket befolyásolni, nevezzük nevén, akár manipulálni; a tényleges valóságból vagy helyette tudati, tudatalatti, később magatartásbeli valóságot teremteni: a könyv lényege talán leginkább ez. (Kaiser László)
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.